Intr-o lume în care perimetrul organizaţiilor a devenit virtual, resursele IT sunt distribuite, iar angajații îşi desfăşoară activitatea de oriunde şi oricând, departamentele IT au nevoie de unelte avansate pentru administrare şi control. Soluțiile de remote acces permit conectarea de la distanţă, prin Internet, la orice dispozitive personale și echipamente IT sau Internet Of Things. Prin intermediul unei conexiuni criptate, utilizatorii autorizaţi pot derula pe echipamentele aflat la distanţa multiple operaţiuni care ţin de colaborare, administrare, configurare și mentenanţă. Accesul poate fi simultan pe unul sau mai multe dispozitive sau al unuia sau mai mulţi utilizatori. Soluţiile de remote acces permit multiple scenarii de utilizare, atât pentru departamentele IT interne cât şi pentru furnizorii de managed services.

remote access

Soluții profesionale de
remote acces

Conexiuni securizate, rapide și eficiente

Pentru profesioniştii IT, provocarea nu ţine de disponibilitatea unei soluţii de remote acces, ci de conectarea la distanţa într-un mod rapid, eficient și mai ales securizat. Pe piață există numeroase soluţii gratuite de remote acces, dar care sunt fie limitate la un tip de dispozitive sau platforme (permit doar conectarea pe staţii de lucru, sau doar pe staţii de lucru cu Windows) fie nu au elementele necesare de securitate (autentificare multifactor, criptare, păstrarea confidenţialităţii etc).

Soluţiile profesionale de remote acces sunt proiectate pentru lucrul într-un mediu IT eterogen şi permit administrarea de la distanţă a celor mai diverse dispozitive (PC-uri, telefoane mobile, tablete, camera video) indiferent de platforma software pe care rulează (Windows, iOS, Android, Rasberry Pi, Chrome OS etc). Mai mult, conexiunile sunt securizate, iar integrarea cu alte soluţii de management este facilă.

De ce să utilizați o soluție profesională de remote access

1

Rapiditate

Timp de răspuns scurt şi promptitudine în asigurarea serviciilor de suport

2

Costuri reduse

Reducerea costurilor asociate operaţiunilor de suport şi mentenanţă

3

Administrare ușoară

Administrarea mediilor IT eterogene, indiferent de dispozitiv sau sistem de operare

4

Libertate

Grad mai mare de libertate pentru angajații care lucrează de la distanţă sau în regim hibrid

Comunicare. Colaborare. Inovație.

Soluţiile de colaborare disponibile prin ecosistemul NOD contribuie la distribuirea mai rapidă a informațiilor și cunoștințelor.

Află mai multe

Functionalităţile de bază ale unei soluţii de remote acces

  • Conexiuni criptate şi acces securizat
  • Partajare bidirecţională de ecran și conţinut
  • Transfer de fişiere
  • Sesiuni multiple
  • Chat/Audio
  • Acces pe multiple platforme hardware sau sisteme de operare
  • Opţiuni avansate de control, administrare şi configurare
  • Garantarea confidenţialităţii utilizatorului
  • Facilităţi de monitorizare şi raportare
  • Remote printing

Portofoliul NOD pentru soluţii de remote acces

AnyDesk

AnyDesk este o soluţie inovativă, cu latenţă redusă (sub 16 ms în rețele locale), care necesită instalarea unui client local de doar 3.7 MB şi care utilizează foarte eficient lăţimea de bandă (funcţionează până la 100 kb/sec). Utilizarea este foarte intuitivă şi oferă o experienţă superioară mulţumită ratei de 60 fps. Totul într-un mod criptat şi securizat.

Solutia de remote access AnyDesk, nivel superior de performanță

kbs

lățime de bandă

fps

rată de refresh

ms

latență

AnyDesk – rapid, eficient și sigur

Standard-ul de facto pentru soluțiile de tip remote access

Utilizate de 120.000 de companii la nivel global și cu peste 600 de milioane de descărcări, soluţiile AnyDesk susțin lunar derularea a peste 900 de milioane de sesiuni de lucru la distanță.

Povestea AnyDesk a început în 2012, când trei pioneri ai tehnologiei s-au asociat pentru a-şi atinge viziunea: dezvoltarea unui software de mare viteză şi de maximă siguranţă pentru accesarea desktop-urilor la distanţă.

În timp, AnyDesk a evoluat constant, devenind cea mai complexă soluție profesională de remote acces, utilizabilă pe orice dispozitiv (stații de lucru, telefoane mobile, echipamente It sau Iot) şi pe orice platformă (Windows, macOS, Linux, Android, Rasberry Pi etc) atât on premises, cât şi în cloud.

remote access

AnyDesk - funcționalități cheie

  • Conectare securizată automată la dispozitivul aflat la distanţă, care să elimine necesitate acceptării manuale
  • Acces interactiv cu partajare de desktop și conţinut, precum și remote printing
  • Consolă centrală pentru managementul integrat al tuturor clienţilor
  • Politici de grup şi drepturi de acces personalizabile pe sesiune, echipamente sau utilizator
  • Management avansat de fişiere
  • Crearea de liste albe/negre cu echipamente şi utilizatori pentru acordarea sau blocarea drepturilor de acces
  • Autentificare multifactor pentru creşterea nivelului de securitate, cu parolă şi cod temporar de acces
  • Facilități de Wake-On-LAN pentru accesarea dispozitivelor aflat în modul sleep
  • Mod de lucru privat prin stingerea ecranului dispozitivului accesat remote
  • Integrare cu soluţii de Mobile Device Management pentru administrarea unor flote mari echipamente
  • REST-API pentru integrarea Anydesk cu alte soluţii ce permit automatizarea proceselor şi colectarea datelor
  • Chat şi whiteboard interactiv

Cele mai uzuale scenarii de lucru pentru AnyDesk

1

Access. Now.

Fie că vrei să ai la îndemână mai multe dispozitive, stații de lucru sau telefoane mobile, AnyDesk iți oferă posibilitatea de a le utiliza în siguranță.

2

Support. Now.

Având posibilitatea de a transfera fişiere în clipboard sau prin File Transfer, poţi conecta un cont de administrator de la distanță pentru a realiza modificări.

3

Work. Now.

Ai posibilitatea de a trimite fișiere, de a printa documente și chiar de a porni un echipament conectat la rețeaua corporate dacă acesta este închis.

4

Create. Now.

Ușurința în colaborare fie că ești în căutarea inspirației la o cafea sau pe plajă, poți accesa stația de lucru de la distanță printr-o transmisiune HD lină.

Soluții de remote access pentru cele mai diverse domenii

Descoperă domeniile de activitate care beneficiază de cele mai multe avantaje prin utilizarea unor soluții de remote access eficiente, sigure și moderne.

Educație

Investiția în educație şi digitalizare este o investiție în viitorul societății.

Servicii

În epoca digitală, experienţa de client devine principalul diferenţiator.

Afaceri mici și mijlocii

IT ca serviciu, cea mai accesibilă cale spre transformarea digitală.

Logistică

Inovațiile tehnologice contribuie la creșterea eficienței, reducerea costurilor și optimizarea proceselor.

Colaborare

O platformă de colaborare este o aplicaţie de business care adăugă caracteristici de social networking fluxurilor obişnuite de lucru ale unei companii.

Află mai multe

De ce să alegi
NOD Academy?

Productivitate

Un spațiu de lucru digital pune la dispoziția angajaților tehnologii inovatoare care să îi ajute să comunice, să colaboreze și să lucreze eficient.

Află mai multe

Ecosistemul de parteneri revânzători

Pentru dezvoltarea afacerii tale ai nevoie de parteneri experimentați și cu viziune.

Află mai multe