Microsoft Dynamics 365

Lansată în 2016, Microsoft Dynamics 365 este o suită de aplicaţii cloud dedicată gestiunii celor mai diverse resurse şi tranzacţii ale unei companii: finanţe, produse, clienţi, informaţii, proiecte etc. Livrate în regim SaaS şi bazate pe tehnologii de avangardă. Serviciile Dynamics 365 contribuie la crearea unei imagini la 360 de grade asupra oraganizaţiei, partajarea facilă a datelor între departamente şi utilizatori şi obţinerea unui suport decizional în timp real.

Inner page

Exploatează puterea cloudului!

Gestionează întreaga afacere cu Microsoft Dynamics 365

Suita de aplicaţii Dynamics 365 acoperă: Vânzări şi Marketing, Operaţiuni şi Suport Client, Financiar şi Resurse Umane. Dynamics 365 se Integrează natural cu Microsoft 365 şi împreună transformă semnificativ modul în care oamenii lucrează, colaborează şi interacţionează cu clienţii, colegii şi partenerii. Microsoft garantează pentru Dynamics 365 o disponibilitate de 99.9% şi oferă servicii complete de suport.

Servicii Dynamics 365

  • Dynamics 365 Business Central - Business Central este o soluţie de gestiune pentru companii mici şi medii, care ajută la automatizarea şi eficientizarea proceselor de afaceri. Include funcționalități pentru gestiune financiară, producție, vânzări, livrări, project management şi suportă personalizări pe specificul celor mai diverse domenii de activitate.
  • Dynamics 365 Commerce - Dynamics 365 Commerce este o soluţie pentru gestiunea activităţilor de retail care integrează funcţionalităţi de back office, gestiune magazin, call center şi customer experience. Ajută la creşterea vanzarilor prin fidelizarea clienţilor, creşterea productivităţii angajaţilor şi optimizarea operaţiunilor de aprovizionare.
  • Dynamics 365 Customer Insights - Dynamics 365 Customer Insights este un serviciu din categoria customer data platform (CDP) care ajută la gestiunea relațiilor cu clienţii, pe multiple canale. Cu ajutorul acestui serviciu, organizaţiile consolidează, mapează, corelează şi îmbogăţesc datele despre clienţi din cele mai diverse surse. Astfel, creează perspectiva potrivită pentru livrarea unor experienţe personalizate şi proactive în acţiunile de marketing vânzări şi suport.
  • Dynamics 365 Customer Service - Dynamics 365 Customer Service ajută la crearea celei mai bune experienţe la interacţiunea clientilor cu serviciile de suport. Generează o abordare proactivă prin acces la informaţii, optimizează utilizarea resurselor şi ajută tehnicienii cu munca de teren să fie mai eficienţi.
  • Dynamics 365 Sales - Dynamics 365 Sales permite echipelor de vânzări să construiască relații solide cu clienții lor, să deruleze acțiuni bazate pe informații și să finalizeze mai repede vânzările. Utilizatorii vor şti exact ce client trebuie să abordeze şi care sunt cerinţele acestuia. Vor colabora virtual cu restul colegilor, indiferent dacă sunt din departamentele de marketing sau suport tehnic.
  • Dynamics 365 Marketing - Dynamics 365 Marketing este o aplicație de tip marketing automation care ajută la transformarea prospecţilor în clienţi, într-un timp cât mai scurt. Aplicația este ușor de utilizat, funcționează împreună cu Dynamics 365 Sales și integrează capacități de business intelligence.
  • Dynamics 365 Supply Chain Management - Dynamics 365 Supply Chain Management integrează funcţionalităţi de gestiune şi analiză predictivă care permit obţinerea unei perspective unitare asupra stocurilor şi operaţiunilor la nivel de depozit, logistică, service şi facilităţi de producţie. Cu ajutorul acestei soluţii companiile îşi optimizează operaţiunile şi transformă datele într-un suport solid pentru susţinerea deciziilor de business.
  • Dynamics 365 Human Resources - Dynamics 365 Human Resources oferă toate funcţionalităţile necesare administrării forţei de muncă, de la salarii şi beneficii la concedii de odihnă şi certificări profesionale. Soluţia conectează oamenii cu datele operaţionale pentru optimizarea costurilor şi relaţiilor cu angajaţii.

Alte servicii Dynamics 365

  • Dynamics 365 Connected Store
  • Dynamics 365 Customer Insights
  • Dynamics 365 Customer Service Insights
  • Dynamics 365 Customer Voice
  • Dynamics 365 Field Service
  • Dynamics 365 Finance
  • Dynamics 365 Fraud Protection
  • Dynamics 365 Guides
  • Dynamics 365 Layout
  • Dynamics 365 Product Insights
  • Dynamics 365 Product Visualize
  • Dynamics 365 Project Operations
  • Dynamics 365 Remote Assist
  • Dynamics 365 Sales Insights
  • Dynamics 365 Sales Professional
  • Dynamics 365 Talent: Attract
  • Dynamics 365 Talent: Onboard

Mirro

Mirro este o soluție de performance management dezvoltată de compania românească Zitec. Disponibilă ca subscripţie lunară, Mirro ajută la creşterea performanţelor angajaţilor şi echipelor prin conturarea unei perspective noi asupra evoluţiei profesionale şi a impactului în organizaţie. Aplicaţia are ca proces central alocarea de obiective, monitorizarea evoluţiei şi identificarea rezultatelor prin acordarea de feedback permanent şi integrarea utilizatorului în echipă şi organizaţie.

Crește performanța echipei cu Mirro!

Investește în calitatea relațiilor de muncă

Mirro are capacitatea să gestioneze toate aspectele cotidiene ale relaţiilor de muncă dintre angajat şi angajator. Complementar, Mirro include funcţionalităţi dedicate pentru departamentele de Resurse Umane, de la onboarding, gestiunea concediilor şi a cererilor de lucru de la distanță, până la managementul contractelor de muncă și a documentelor asociate, cu emiterea de rapoarte către responsabili. Soluţia poate gestiona inclusiv fluxuri de aprobare a documentelor specifice de HR si salarizare. Mirro este o aplicaţie dezvoltata în spiritul respectării GPDR, utilizabilă pe orice dispozitiv mobil indiferent de sistemul de operare şi usor de integrat cu aplicatii terţe.

Inner page

Portofoliul NOD pentru soluții de dezvoltare de aplicații de business

Microsoft

Microsoft

Optimizarea proceselor de business.

Crește eficiența angajaților oferindu-le acces la datele necesare pentru a lua decizii de business informate.

Cere ofertă

Aplicații de business pentru cele mai diverse domenii

Descoperă domeniile de activitate care beneficiază de cele mai multe avantaje prin utilizarea unor aplicații de business eficiente, sigure și moderne.

Retail & HoReCa

Retailul modern exploatează tehnologia pentru a oferi o experienţă personalizată fiecarui client.

Producție

În economia modernă, inovarea și creșterea eficienței sunt imposibile fără tehnologiile potrivite.

Logistică

Inovațiile tehnologic contribuie la creșterea eficienței, reducerea costurilor și optimizarea proceselor.

Servicii

În epoca digitală, experienţa de client devine principalul diferenţiator între companii.

Colaborare

Află mai multe

De ce să alegi
NOD Academy?

Productivitate

Un spațiu de lucru digital pune la dispoziția angajaților tehnologii inovatoare care să îi ajute să comunice, să colaboreze și să lucreze eficient.

Află mai multe

Ecosistemul de parteneri revânzători

Pentru dezvoltarea afacerii tale ai nevoie de parteneri experimentați și cu viziune.

Află mai multe