City Manager reprezintă o suită complexă de aplicaţii Smart City care transformă radical modul de gestiune a unităţilor administrativ teritoriale, atât la nivelul proceselor interne cât şi al relațiilor cu cetăţenii şi alte instituții publice. Suita City Manager abordează toate provocările curente ale administratorilor publici şi a fost dezvoltată cu obiectivul integrării, consolidării şi modelării datelor luate din diverse contexte şi aplicaţii, pentru a le transforma în valoare pentru comunităţi.

City Manager livrează servicii publice online inovative

  • Creşterea capacităţii de răspuns la solicitările cetăţenilor.
  • Unificarea tuturor operaţiunilor unei instituţii într-o platformă unică.
  • Creşterea calităţii serviciilor oferite cetăţenilor şi a satisfacţiei acestora.
  • Îmbunătăţirea capacităţii decizionale a unităţilor teritorial administrative.
  • Creşterea capacităţii inter-operationale.
  • Reducerea birocraţiei.

Împreună construim viitorul

Obiectivul ecosistemului de parteneri NOD este să ajute administratorii centrelor urbane să îşi concentreze atenţia şi efortul pe îmbunătățirea nivelului de statisfacție a cetățenilor şi nu pe activităţi administrative.

Cere ofertă

Funcționalitățile suitei City Manager

1

Operațiuni și fluxuri de lucru interne

2

Interacțiuni cu cetățenii prin intermediul portalurilor web

3

Captarea și analizarea datelor geo-spațiale

4

Informare prin call center sau contact center

Pe fiecare dintre aceste direcţii există module dedicate care pot fi implementate individual sau integrat. Spre exemplu, la nivelul administrării activităţii interne suita include peste 20 de componente: Registratură, Taxe şi Impozite, Contabilitate, Salarizare, Imobilizări, Registru Agricol, Asistență socială, Urbanism, Achiziţii Publice, Autorizaţii de transport, Investiții, Contracte, Parc Auto etc. De mare importanţă pentru gestionarea spaţiului public este şi aplicaţia GIS care permite culegerea, analiza şi vizionarea datelor din teren pe hărţi vectoriale, inclusiv realizarea de ortofoplanuri prin zboruri cu drone.

5

Infokiosk

6

Semnătură electronică

7

Iluminat public inteligent

8

eLearning

Toate aplicaţiile din suită sunt integrate în funcţie de fluxurile specifice şi folosesc o bază de date unică. Aceste aplicaţii ajută la creşterea eficienţei interne, automatizarea fluxurilor de aprobare/validare, iar prin integrare cu elementele de tip portal permit informarea directă a cetăţenilor în regim de self-service. Prin intermediul portalurilor web, cetăţenii pot vizualiza oricând fiecare interacţiune pe care au avut-o cu primăria: Certificate fiscale solicitate/elaborate, Decizii de impunere, Documente depuse la registratură, statusul acestora etc. Datele sunt stocate în mod securizat şi redundant, iar înregistrările şi funcționalităţile sunt accesibile de pe orice tip de dispozitiv: desktop, tabletă, telefon mobil, indiferent de platforma utilizată: Windows, Android sau iOS.

Școala 365

Educaţia are nevoie de digitalizare. Este singura cale de modernizarea a României pe termen lung şi implică schimbarea mentalităţii şi utilizarea tehnologiei.

Află mai multe

De ce să alegi
NOD Academy?

Info 365

Soluții moderne de afișaj și semnalizare digitală pentru gestionarea eficientă a interacțiunii fizice cu cetățenii.

Află mai multe

De ce să alegi
NOD Academy?

Ecosistemul de parteneri revânzători

Pentru dezvoltarea afacerii tale ai nevoie de parteneri experimentați și cu viziune.

Vezi detalii

De ce să alegi
NOD Academy?