Alimentat de dorința de libertate a angajaților, legislația permisivă și flexibilitatea angajatorilor, regimul hibrid de muncă a devenit noua realitate. Lucrul de la distanță nu este doar o problemă de resurse umane și opțiune, ci și una de tehnologie, pentru că indiferent de locul unde se desfășoară, telemunca trebuie să fie securizată și productivă. Indiferent dacă angajații lucrează de acasă, în mișcare sau într-un regim hibrid, AnyDesk este cea mai comună alegere de Remote Desktop Software. O soluție care creează condițiile potrivite pentru o activitate productivă, aleasă deja de peste 170.000 de organizații.
La începutul anului, un sondaj realizat de o platformă de recrutare online arata că 6 din 10 români nu s-ar angaja într-o companie care nu permite munca remote sau hibrid. De altfel, companiile s-au conformaț cu aceste tendințe, iar în 2022, dintre joburile postate pe aceeași platformă, peste 30.000 implicau munca remote. La această tendință se adaugă legea promulgată de Președinție de curând (20 iulie), prin care salariații care au în întreținere copii în vârstă de până la 11 ani beneficiază de 4 zile pe lună de muncă la domiciliu sau în regim de telemuncă.
Prin urmare, tot mai multe companii sau organizații publice vor avea nevoie de o tehnologie fiabilă care să permită lucrul de la distanță în condiții de siguranță și productivitate. Utilizată de peste 170.000 de clienți, AnyDesk este una dintre cele mai accesibile soluții, fiind ușor de utilizat fără cunoștințe tehnice și disponibilă pe orice platformă/sistem de operare, de la Windows la ChromeOS.
AnyDesk este o soluție inovatoare, cu latență redusă (sub 16 ms în rețele locale), care necesită instalarea unui client local de doar 3.7 MB și care utilizează foarte eficient lățimea de bandă (funcționează până la 100 kb/sec). Utilizarea este foarte intuitivă și oferă o experiență superioară datorită ratei de 60 fps. Totul într-un mod criptat și securizat.
Mai mult, prin NOD aveți acces la o licențiere foarte flexibilă, cloud sau on-premises (în funcție de versiunea aleasă), care combină funcționalitatea și numărul de utilizatori/conexiuni, astfel încât orice beneficiar să găsească soluția care i se potrivește cel mai bine.
Capabilități AnyDesk
AnyDesk este simplu de configurat și utilizat. Permite personalizarea spațiului de lucru, precum si activarea/dezactivarea anumitor funcționalități în funcție de specificul organizației. La nivel general, soluția oferă:
- Acces de la distanță fără supraveghere: Setarea unei parole și posibilitatea de a accesa calculatorul de la birou fără a fi prezent la locul de muncă este, probabil, cea mai importantă caracteristică pentru lucru la distanță. Cu AnyDesk, utilizatorii pot începe o sesiune la distanță de acasă, fără supraveghere. Soluția permite “autentificare automată” pentru o conectare extrem de facilă.
- Mod de lucru privat: Pentru angajații care lucrează cu date sensibile, modul de lucru privat din AnyDesk permite întunecarea ecranului pentru a nu putea fi văzuți de colegii care trec prin apropiere. Acest mod de lucru este simplu de activat printr-un simplu click.
- Transfer de fișiere: Cu clipboardul AnyDesk, utilizatorii au acces la combinațiile familiare CTRL+C și CTRL+V pentru a schimba ușor text sau capturi de ecran între dispozitivele la distanță și cele locale. Pot fi partajate fișiere fără limită de dimensiune.
- Imprimare la distanță: Imprimarea unui document poate fi realizată direct din AnyDesk pe imprimanta locală dorită. Simplu și eficient.
- Lucru în echipă: AnyDesk oferă o serie de funcții care facilitează lucrul în echipă la fel de ușor ca în birou: whiteboard pentru desene și instrucțiuni simple, chat. De asemenea, interacțiunile pot fi înregistrate.
- Mobilitate: Soluția permite accesarea altor dispozitive (desktop, server) prin intermediul unui telefon mobil sau a unei tablete cu Android sau iOS.
- Securitate: AnyDesk utilizează cea mai bună criptare posibilă, asigurând o siguranță comparabilă cu cea de nivel militar. Numeroasele setări de securitate permit ca dispozitivele să nu apară în căutări sau să nu primească cereri de conectare.
Opțiuni de licențiere
AnyDesk este o soluție gratuită pentru utilizare personală, însă pentru utilizare profesională este necesară licențierea. Prin NOD aveți la dispoziție licențe și add-on-uri, cu multiple configurații și care oferă conexiuni 1-to-1 potrivite pentru remote work. Există patru opțiuni de licențiere disponibile: Solo (1 utilizator), Standard (20 de utilizatori), Advanced (50 de utilizatori) și Ultimate (customizabilă, dar cu minim 5 utilizatori) care pot fi completate prin add-on-uri.
Acestea permit Custom Namespace (alinierea dispozitivelor în domeniu și permiterea accesului doar în cadrul domeniului ales), adăugarea de conexiuni concurente, adăugarea de lucrători remote (multiplu de 10) sau adăugarea de dispozitive gestionate (multiplu de 100), în funcție de nevoile fiecărui beneficiar. Sistemul de licențe și add-on-uri creează o politică comercială foarte flexibilă, permițând clienților să adauge elementele dorite necesare: funcționalități, utilizatori, conexiuni, dispozitive etc.
Pentru că riscurile de securitate asociate lucrului de la distanță sunt ridicate, AnyDesk include autentificare dual-factor (2FA) și mod de lucru privat. Activarea acestor funcționalități, împreună cu informarea utilizatorilor asupra riscurilor, ar trebui să ofere o bună protecție împotriva tentativelor de acces neautorizat.
Pentru organizațiile cu politici mai ferme de securitate și acces, versiunea de licențiere Ultimate include capacități avansate pentru managementul utilizatorilor, inclusiv Single Sign-On (SSO) și Lightweight Directory Access Protocol (LDAP). Spre exemplu, LDAP permite crearea unui proces de autentificare a utilizatorilor prin integrare cu soluții ca Microsoft Active Directory, OpenLDAP sau OpenDJ, ceea ce crește atât securitatea, cât și controlul.
Pentru mai multe informații despre utilizarea AnyDesk și oferte comerciale, contactați cel mai apropiat reprezentant NOD.