Creșteți eficiența organizației cu AnyDesk, soluția de acces remote adaptabilă oricărei activități

05 Noiembrie 2024 Timp de citire: 6 minute
soluție de acces remote

Aveți nevoie de fișierele din PC-ul de la birou în timp ce lucrați pe teren? Trebuie să primiți asistență tehnică rapidă din partea unui coleg aflat în alt oraș? Colaborați cu un partener de afaceri din afara țării într-un proiect urgent?

Aplicațiile de remote desktop, precum AnyDesk, sunt cea mai bună cale de adaptare la mediul de lucru actual, redefinit de munca de la distanță, practica BYOD (Bring Your Own Device), globalizarea echipelor și intensificarea amenințărilor cibernetice. Poate nu știați, dar 59% dintre angajații cu muncă de birou ar renunța la post, dacă nu ar avea posibilitatea de a lucra de la distanță, potrivit Remote Work Report 2022. Pentru acești angajați, aplicațiile de remote desktop au devenit indispensabile.

Tehnologiile de acces remote permit conectarea oricărui dispozitiv la PC-ul pe care doriți să-l controlați sau cu care doriți să interacționați. Astfel, puteți accesa fișiere și aplicații în mod direct, indiferent de distanța dintre cele două dispozitive. Această funcție oferă beneficii majore pentru organizații din cele mai diverse domenii de activitate.

Educație în pas cu tehnologia


Soluțiile remote desktop permit elevilor și studenților să acceseze PC-urile din laboratoarele de la scoală/universitate de pe dispozitivele personale pentru a utiliza anumite aplicații specializate, editare video sau proiectarea 3D.

Scenariul este valabil și pentru profesori. În acest fel, școala nu mai trebuie să cumpere multiple licențe costisitoare pentru acele programe.

Flexibilitate și Mobilitate


Indiferent de domeniul de activitate, angajații care lucrează de acasă, pe teren sau călătoresc frecvent pot accesa infrastructura IT centrală a companiei de oriunde, rămânând productivi indiferent de locație.

O pot face inclusiv de pe dispozitive mobile sau echipamente personale, pe baza unor reguli stricte de acces, ceea ce permite echipei să aibă la dispoziție informații și documente actualizate și să colaboreze eficient.

Suport tehnic remote mai eficient


Aplicațiile de remote access permite echipelor de asistență tehnică și departamentelor IT să rezolve problemele fără prezență efectivă în locație.

Prin conectarea directă la sistemele ce necesită depanare, tehnicienii pot diagnostica și remedia problemele în timp real, reducând astfel timpii de așteptare și întreruperea activității pentru utilizatorii din întreaga organizație, indiferent de locație.

soluție de acces remote

AnyDesk, mai mult decât acces remote

AnyDesk este cea mai notorie aplicație de acces remote. Oferă latență redusă (sub 16 ms în rețele locale), funcționează prin instalarea unui client local de numai 3.7 MB și gestionează foarte eficient lăţimea de bandă (funcţionează până la 100 kb/sec). Rata de refresh de 60 fps, precum și faptul că întreaga activitate este securizată, garantează utilizatorilor o experiență fluidă și sigură. AnyDesk oferă însă mai mult decât acces remote.

Aplicația permite partajarea desktopului, control de la distanță stabil și transmiterea rapidă și sigură a datelor între dispozitive. Utilizatorii pot vizualiza ecranul unui alt dispozitiv și pot partaja monitorul cu alți utilizatori, pot controla tastatura și mouse-ul altui dispozitiv și pot porni PC-urile aflate în sleep mode în timp ce se conectează la ele de la distanță (Wake-On-LAN). În plus, imprimarea documentelor de pe un dispozitiv remote pe o imprimantă locală este mai simplă ca oricând.

AnyDesk este și o soluție flexibilă, care permite personalizarea și adaptarea la cerințele oricărui administrator IT. REST-API asigură integrarea Anydesk cu orice software intern, pentru colectarea datelor și automatizarea proceselor, în timp ce my.anydesk II permite companiilor să gestioneze utilizatorii prin consola centrală de management AnyDesk. Organizațiile își pot configura propria sesiune Anydesk, cu setări personalizate, pentru a reflecta identitatea corporativă.

Utilizatorii pot să transfere fișiere în clipboard sau prin File Transfer, să conecteze un cont de administrator de la distanță pentru a efectua modificări, să trimită fișiere, să imprime documente și să pornească echipamente conectate la rețeaua corporate, chiar dacă acestea sunt închise, asigurând astfel o colaborare eficientă și acces complet la stația de lucru, indiferent de locație. În plus, colaborarea dintre utilizatori este simplificată prin funcții precum comunicarea prin chat, Whiteboard pentru desenarea direct pe ecran.

AnyDesk în practică. Trei studii de caz relevante

remote access
  • Spidercam, companie specializată în captarea imaginilor de tip bird’s-eye în cadrul evenimentelor sportive live, avea nevoie de o soluție care să asigure fiabilitatea camerelor video suspendate, în timpul transmisiunilor live, fără întârzieri sau probleme tehnice. Sistemul lor anterior de suport tehnic remote era afectat de probleme de performanță și iar modelul de licențiere era costisitor. Latență scăzută și rata de refresh ridicată AnyDesk le-a permis inginerilor IT Spidercam să rezolve probleme în timp real, asigurând astfel experiențe de neuitat pentru fanii sportului. Viteza îmbunătățită, ușurința în utilizare și modelul de licențiere transparent au făcut din AnyDesk o soluție superioară, permițându-le să ofere experiențe live memorabile, la costuri mai mici.
  • Sun Chemical, producător de cerneluri tipografice, avea nevoie de un instrument de remote desktop sigur pentru a-i conecta pe cei peste 22000 de angajați ai săi, care lucrează din peste 60 de țări, cu echipa sa IT globală, formată din aproximativ 80 de specialiști. Când furnizorul lor anterior a eliminat din pachet tool-ul desktop remote integrat, au fost nevoiți să caute o alternativă. Compania a ales AnyDesk mai ales pentru opțiunea on-premises, care garantează securitatea datelor și control intern total asupra rețelei. Implementarea AnyDesk Ultimate le-a permis tehnicienilor să ofere suport rapid și eficient, chiar și în condiții de lățime de bandă redusă, cu un plus de performanță și securitate.
  • Grupul media HAAS distribuie publicații cu o circulație totală de aproximativ 102 000 de exemplare. Organizația are 700 de angajați, în 23 de filiale, dependenți de un departament IT central, care este responsabil pentru întregul grup media. Având priorități stricte legate de protecția datelor, compania a optat pentru soluția on-premises AnyDesk, care oferă acces sigur și personalizat utilizatorilor. Această alegere a eliminat riscurile de securitate asociate cu alte instrumente de remote access, asigurând totodată conformitatea cu sistemul lor de operare. Implementarea rapidă a AnyDesk a ajutat echipa IT să ofere suport tehnic în timp real, economisind timp și resurse prin managementul centralizat al clienților

Recomandări pentru securizarea Anydesk.


Deși AnyDesk prioritizează securitatea cibernetică, este esențial să adoptați câteva bune practici pentru a maximiza securitatea în utilizarea aplicației.

  • Dacă folosiți AnyDesk pentru gestionarea activităților zilnice, asigurați-vă că activați autentificarea multifactor (MFA) pentru un plus de securitate.
  • Realizați verificări periodice de tip „health check” pentru soluțiile de securitate instalate pe dispozitivele angajaților, astfel încât să identificați eventualele vulnerabilități.
  • Restricționați accesul administrativ la un număr limitat de angajați pentru a reduce riscurile.
  • Organizați sesiuni de conștientizare privind amenințările cibernetice pentru a educa angajații despre pericole.
  • Efectuați exerciții regulate de inginerie socială pentru a preveni ca angajații să cadă victime ale atacurilor cibernetice.

AnyDesk, acces remote, rapid și sigur

Indiferent de dimensiunea organizației și de domeniul de activitate – educație, distribuție, IT și suport tehnic, media și divertisment, producție sau sănătate, AnyDesk permite acces remote, rapid, sigur și personalizat, la resursele esențiale, facilitând colaborarea eficientă între angajați. Cu performanțe excelente chiar și în condiții de lățime de bandă limitată, AnyDesk asigură o experiență fluidă, control strict al securității datelor și personalizare, contribuind astfel la creșterea productivității și la reducerea timpului de inactivitate.

AnyDesk poate revolutiona modul în care funcționează organizația dumneavoastră. Contactați un reprezentant NOD pentru mai multe informații.


AnyDesk

Articole asemănătoare