ASUS Premium Care - ai grijă de Pc-urile clienților tăi

25 August 2021 Timp de citire: 7 minute

Cu ASUS Premium Care, poți prelungi perioada de garanție, extinde acoperirea garanției și adăuga o protecție suplimentară la produsele ASUS cu reparații sau înlocuire fără probleme.

ASUS Premium Care este disponibil pentru următoarele categorii de produs: Notebook, Commercial Notebook, Gaming Notebook, All-In-One PC, Commercial Desktop, Consumer Desktop, Mini PC, Vivo PC, Servere, VGA.

Pachetul de extindere a garanției ASUS trebuie achiziționat și activat în perioada de garanție a produselor ASUS. Alte servicii ASUS, precum protecția locală împotriva daunelor accidentale / pachetul de service al bateriei / păstrarea unității de hard disk / serviciu la fața locului, trebuie achiziționate și activate în termen de 180 de zile de la data facturării produsului.

Doar în cazul Notebook / Notebook comercial / Notebook de gaming poate fi achiziționată o garanție extinsă în perioada de garanție a produsului, iar garanția totală este limitată la maximum 3 ani.

ASUS Premium Care se aplică numai hardware-ului original ASUS încorporat în produsele ASUS, excluzând orice piese care nu sunt instalate de ASUS, piese non-ASUS înlocuite de ASUS Service Center, orice software, dispozitive externe, accesorii, periferice și consumabile în pachet (inclusiv, dar nu sunt limitate la: bateria produsului, genți transport, discuri cu drivere și utilitare, cabluri sau mouse).

ASUS nu este responsabil pentru restaurarea sau reinstalarea datelor sau programelor, altele decât software-ul instalat de ASUS atunci când produsul ASUS a fost fabricat.

Bateria produsului este considerată o componentă consumabilă. Datorită ciclului de viață al bateriei, este posibil să existe o acoperire de garanție limitată pentru această parte. Perioada de garanție a bateriei rămâne supusă garanției standard pe care ați primit-o cu produsul ASUS.

ASUS Premium Care nu include extensia de garanție a bateriei, cu excepția cazului în care se prevede altfel certificatul sau în documentul de achiziție.

Sub rezerva finalizării activării, perioada de garanție a produsului va fi prelungită automat de la data finală a garanției originale a produsului. Cu excepția modificării perioadei de garanție, toți ceilalți termeni vor rămâne aceiași ca și garanția standard ASUS.

Acest pachet de service nu acoperă software-ul, bateria, perifericele, accesoriile gratuite precum mouse-ul sau geanta și daunele provocate de clienți. Pachetul de servicii include asistență internațională. Serviciul este furnizat respectând standardul local și politica de service.

Acest pachet de servicii oferă acoperire pentru următoarele tipuri de daune accidentale care rezultă din utilizarea normală: picături, căderi sau alte coliziuni, daune cauzate de lichide, supratensiuni electrice, rupturi accidentale.

În acest pachet de servicii, o parte cheie nelimitată poate fi revendicată în fiecare an, începând cu data activării pachetului. Pentru orice reclamație suplimentară făcută pentru repararea pieselor cheie, costurile forței de muncă, transport și piese de schimb vor fi suportate de către Client.

Costurile cumulative totale ale serviciilor de reparații furnizate în cadrul acestui pachet de servicii nu trebuie să depășească prețul de achiziție al produsului de către client. Toate componentele reparate sau înlocuite de un centru de service ASUS vor fi în garanție timp de trei luni sau pentru restul perioadei de garanție, oricare este cazul.

Pentru a face o reclamație în temeiul acestui pachet de servicii, va trebui să furnizați o explicație a locului și momentului în care s-a produs incidentul, precum și o descriere detaliată a incidentului.

Acest serviciu acceptă cantități nelimitate de hard disk („HDD”) și acoperă HDD-ul încorporat original furnizat împreună cu produsul dvs. ASUS și HDD-ul de schimb instalat de tehnicianul autorizat ASUS în conformitate cu termenii acestui serviciu.

Serviciul vă permite să păstrați HDD-ul defect și să primiți un HDD de schimb instalat de către tehnicianul autorizat ASUS, după ce defectarea HDD a fost confirmată de către tehnicianul autorizat ASUS. HDD-ul reținut nu va fi supus nici unui sprijin permanent.

Acest pachet de servicii oferă asistență locală la fața locului pentru produsul dvs. Înainte de service la fața locului, agenții ASUS de asistență tehnică vă pot solicita asistență în depanarea produsului.

Dacă problema nu este rezolvată de la distanță, asistența tehnică la fața locului pentru produsul dvs. va fi acordată cu un tehnician autorizat ASUS care va fi trimis la locația dvs. în general până la sfârșitul zilei următoare lucrătoare; timpii de răspuns pot varia în funcție de locația geografică, piesele de schimb și disponibilitatea serviciului local.

Vi se va cere să furnizați tehnicianului autorizat ASUS acces la facilitățile și produsele ASUS, precum și electricitate, conexiune la internet, CD / DVD Driver ASUS (dacă este livrat împreună cu produsul) și un spațiu de lucru suficient și sigur. Dacă produsul eșuează în timpul utilizării normale și adecvate în perioada de acoperire a acestui pachet de servicii, ASUS va repara sau înlocui părțile defecte ale produsului sau produsul însuși, cu piese noi sau recondiționate sau produse care sunt echivalente funcțional sau superioare cele furnizate inițial.

Acest pachet de service este o prelungire a perioadei de acoperire a garanției standard a bateriei. Aveți dreptul la o înlocuire a bateriei în fiecare an, în caz de defectare a bateriei în perioada prelungită după perioada de garanție de bază a bateriei.

Cu excepția modificării perioadei de garanție a bateriei, toți ceilalți termeni sunt identici cu garanția standard a bateriei, pachetul acoperind numai bateria originală furnizată împreună cu produsul ASUS.

Articole asemănătoare