Solutii de promovare si afisare continut, Stiri

Retail SMART de la Samsung

06 October 2020

După ce s-au confruntat cu o situație fără precedent și business-ul a avut de suferit vizibil, comercianții de retail din mai multe industrii se află în diverse etape de redeschidere într-un mediu schimbător. Comportamentul consumatorilor s-a schimbat și multe companii explorează în prezent noi modalități de a-și desfășura activitatea în mod eficient, adaptându-se condițiilor și protocoalelor de sănătate actuale privind siguranța sănătății și distanțarea socială.

Multe magazine retail s-au confruntat cu o serie de provocari privind comunicarea cu clienții în interiorul magazinului, însă progresele tehnologice pot rezolva multe din aceste probleme comune. Tehnologia de afișare digitală oferă o soluție imediată pentru a ajuta la livrarea informațiilor importante în mod clar și precis, de la monitorizarea liniilor din interiorul și exteriorul magazinului, navigare și trasare de culoare de circulație, verificare și multe altele.

Samsung dezvoltă împreună cu partenerii săi soluții pentru scanarea, afișarea temperaturii și display de informații pentru persoanele care doresc să acceseze spații publice, tehnologiile de afișare digital oferind valoare imediată – prin soluții eficiente, scalabile și rentabile pentru business-uri retail de orice dimensiune.

1. Soluție de gestionare a traficului pentru distanțare sigură

→ Distantare sigura

Mulți retaileri vor trebui să consolideze mesaje importante de distanțare în condiții de siguranță, alături de informații de ghidare, cum ar fi unde să găsiți articole de curățare, ce traseu să urmați pentru a ieși din magazine și altele. Afișajele digitale pot fi mai vizibile și proeminente pentru clienți decât alte materiale tipărite și pot fi actualizate mai ușor atunci când este necesar. Afișajele dinamice se pot schimba chiar pentru a comunica avize importante de sănătate atunci când trec clienții.

→ Obervații de sănătate

Consumatorii trebuie să se simtă încrezători că sunt protejați. Afișajele permit magazinelor să încurajeze în mod eficient și consecvent igiena sigură, spațierea sigură și utilizarea articolelor de curățare furnizate de magazin. De asemenea se pot posta cele mai recente și benefice informații despre sănătate pentru clienți atunci când au nevoie de acestea, continuând în același timp în mod adecvat si comunicarea de materiale promoționale sau detalii despre produs chiar și pe același ecran.

→ Informații operaționale

Comunicați rapid modificările privind disponibilitatea produsului, orele magazinului sau alte modificări operaționale care ar putea fi necesare pentru ajustare aproape în timp real. Afișajele digitale oferă conținut mai captivant prin intermediul videoclipurilor de înaltă rezoluție, atât pentru a demonstra un comportament sigur, cât și pentru a prezenta informații mai detaliate despre procedurile de curățare ale unui magazin prin video sau grafică în mișcare, care nu pot fi comunicate la fel de eficient în textul static.

2. Soluție de scanare termică pentru screeningul clienților

→ Intrarea în magazin

Unii retaileri necesită un sistem de gestionare a numărului de clienți din interiorul magazinelor. Asocierea afișajelor cu camere sau sisteme de operare a ușilor poate ajuta la gestionarea în siguranță a fluxului de clienți, asigurarea distanțării sociale în condiții de siguranță și limitarea capacității. Aceste afișaje pot oferi, de asemenea, informații de mesagerie în timp real pentru clienți, inclusiv timpi de așteptare, protocoale adecvate de așteptare sau alte informații promoționale. Conținutul afișat poate fi gestionat automat utilizând software-ul de gestionare a conținutului. Sistemele de camere combinate cu software-ul de gestionare a conținutului pot, de asemenea, să prezinte automat cel mai potrivit conținut pentru clienții individuali.

→ Screening-ul clienților

Pe masură ce magazinele implementează screening-ul clienților, cum ar fi procedurile de verificare a temperaturii cu termometre cu infraroșu, scanere termice sau alte tehnologii, soluțiile de afișare pot fi, de asemenea, legate de monitorizarea și scanarea mai rapidă și mai eficientă a clienților, după cum este necesar.

→ Reconfigurarea aspectului magazinelor

Soluțiile complete de monitorizare si display pot analiza locația cu trafic ridicat pentru a ajuta la reconfigurarea magazinelor, după cum este necesar, pentru a face distanțarea socială mai ușoară în magazin și pentru a se conforma mai rapid directivelor de sănătate ale guvernului local.

Cum funcționează soluțiile Samsung?

Un senzor optic înregistrează fluxul de clienți în playerul integrat al ecranului (sistem în chip), care este gestionat prin intermediul sistemului de management de conținut Samsung MagicInfo™. Mesajele „Așteptați” sau „Intrați” sunt afișate pe ecran, în regim de tip semafor.

Pentru fiecare persoană care este scanată, ecranul va afișa temperatura persoanei împreună cu permisiunea sau interdicția de a intra. Când o persoană ajunge în fața camerei este scanată, iar declanșatorul va porni comanda care va afișa pe ecran un mesaj predefinit ce va notifica dacă persoana are temperatură sau nu împreună cu aprobarea de a intra sau nu în spațiul de birouri sau magazin.

Atunci când soluția nu este utilizată în scopul pentru care a fost construită , veți putea monetiza soluția folosind anunțurile difuzate pe ecran.

Ce este necesar pentru aceste soluții?

Samsung MagicINFO™

Gestionați ecranele în mod convenabil cu soluția Smart Signage MagicInfo™ și creați, planificați și publicați conținut centralizat dintr-o singură locație.

Afisaj digital Samsung seria QMR

Descoperiți afișajul digital potrivit pentru comerțul cu amănuntul, care oferă rezoluție UHD uluitoare și multe funcții inteligente.

De ce aceste soluții?

Gama largă de soluții de afișare Samsung oferă comercianților de reatail instrumente eficiente și scalabile pentru tranziția în acest mediu și ajută la crearea unui mediu sigur și primitor pentru clienți.

Eficiență crescută asigurată de managementul ecranelor și cel de conținut simplificat si utilizarea simplificată a ecranului pe post de shop-display.

Pentru detalii suplimentare și disponibilitate stoc contactează-l chiar acum pe Marian Dumitriu, NOD Business Development Manager marian.dumitriu@nod.ro.

© 2020 NOD Academy