Se aplică: Office 365 Admin Office 365 Small Business Admin. Acest articol este destinat organizațiilor care doresc să permită unui partener Microsoft Cloud să administreze pentru ei abonamentul Office 365.
În calitate de administrator pentru Office 365, aveți posibilitatea să creați sau să editați utilizatori, să resetați parolele utilizatorilor, să gestionați licențele de utilizator, să gestionați domenii și să alocați permisiuni de administrator altor utilizatori din organizația dvs.
Cu toate acestea, dacă doriți ca altcineva să îndeplinească aceste sarcini administrative, puteți delega acest rol unui partener autorizat al Microsoft, creând o relație de administrare delegată.
Dacă nu lucrați în prezent cu un partener, puteți găsi unul pe site-ul Microsoft Pinpoint.
1.1 Adăugați o relație de partener în Office 365
Procesul de delegare a unui administrator este inițiat de partenerul dvs. autorizat. Partenerul vă trimite un e-mail pentru a vă întreba dacă doriți să îi dați permisiunea de a acționa ca partener de înregistrare.
1.2 Pentru a accepta această ofertă
- Citiți termenii partenerului în e-mail.
- Pentru a autoriza acordul, faceți clic pe link-ul, care merge la o pagină de autorizare în Office 365.
- În cadrul relațiilor de parteneriat, alegeți Da pentru a autoriza partenerul să fie administratorul dvs. delegat, apoi alegeți Următorul.
- Dacă oferta pentru relația partener a venit cu un abonament de încercare sau o ofertă de cumpărare, creați-vă contul de încercare sau abonament.
1.3 Vizualizați relațiile de partener în Office 365
- Conectați-vă la Office 365 cu contul dvs. de lucru sau de școală.
- Accesați centrul de administrare Office 365.
- Accesați USERS> Relații partenere.
- Partenerii dvs. sunt listați pe pagina PARTENER RELATIONSHIPS.
- Dacă nu aveți un partener, veți vedea un mesaj care spune: “N-am găsit nimic de afișat aici”.
1.4 Ștergeți o relație parteneră în Office 365
Când ștergeți o relație de parteneriat, partenerul nu mai poate accesa sau modifica serviciul Office 365. Puteți să ștergeți un partener în orice moment.
- Conectați-vă la Office 365 cu contul dvs. de lucru sau de școală.
- Accesați centrul de administrare Office 365.
- Accesați USERS> Relații partenere.
- În pagina RELAȚII PARTENERI, selectați partenerul pe care doriți să îl ștergeți, apoi selectați Ștergeți.
- Alegeți Da, apoi confirmați ștergerea.