Office 365, Resurse Tehnice

Office 365 – Autorizarea / eliminarea drepturilor de administrator delegat

13 July 2017

Se aplică: Office 365 Admin Office 365 Small Business Admin. Acest articol este destinat organizațiilor care doresc să permită unui partener Microsoft Cloud să administreze pentru ei abonamentul Office 365.

În calitate de administrator pentru Office 365, aveți posibilitatea să creați sau să editați utilizatori, să resetați parolele utilizatorilor, să gestionați licențele de utilizator, să gestionați domenii și să alocați permisiuni de administrator altor utilizatori din organizația dvs.

Cu toate acestea, dacă doriți ca altcineva să îndeplinească aceste sarcini administrative, puteți delega acest rol unui partener autorizat al Microsoft, creând o relație de administrare delegată.

Dacă nu lucrați în prezent cu un partener, puteți găsi unul pe site-ul Microsoft Pinpoint.

1.1 Adăugați o relație de partener în Office 365

Procesul de delegare a unui administrator este inițiat de partenerul dvs. autorizat. Partenerul vă trimite un e-mail pentru a vă întreba dacă doriți să îi dați permisiunea de a acționa ca partener de înregistrare.

1.2 Pentru a accepta această ofertă

 

1.3 Vizualizați relațiile de partener în Office 365

 

1.4 Ștergeți o relație parteneră în Office 365

Când ștergeți o relație de parteneriat, partenerul nu mai poate accesa sau modifica serviciul Office 365. Puteți să ștergeți un partener în orice moment.

© 2019 NOD Academy