Solutii pentru casa si confort personal, Stiri

Diamantele sunt pentru totdeauna

19 April 2019

 

Diamantul este cea mai râvnită piatră prețioasă din lume, având cea mai mare duritate și conductivitate termică ale unui material natural. Considerat simbolul eternității, durității, al clarității, într-un cuvânt – al perfecțiunii, numele i se trage din grecescul “adamas”, ce reprezintă cel de neînvins, indestructibil. Mineralul se cristalizează în sistem cubic, fiind din punct de vedere chimic una dintre formele de existență ale carbonului pur.

Tot sub formă cubică, dar cu total alte proprietăți, în 1961 ia naștere televizorul DIAMANT, fabricat de Întreprinderea Electronica din București. Televizorul alb-negru, cu tub catodic și cutie voluminoasă din lemn reprezenta o adevărată piatră prețioasă pentru oricare dintre români. Costul – cam cât 3 salarii medii ale perioadei comuniste, cât și disponibilitatea acestuia, nu oricine având posibilitatea de a-l pune în mijlocul sufrageriei, îl transformau pe celebrul DIAMANT într-un produs de lux.

Nu avea telecomandă, deși nu existau foarte multe canale TV, iar atunci când semnalul TV se pierdea, o mulțime de “purici” inundau ecranul, făcând imposibilă vizionarea puținelor ore de program TV. O antenă exterioară, instalată pe casă sau pe bloc, îți oferea posibilitatea de a urmări – atunci când și vremea o permitea –  programele vecinilor bulgari. Filmele sau serialele din acele vremuri, Bonanza, Mannix, Kojak sau Colombo, deveneau adevărate regale cinematografice de urmărit în familie, chiar dacă toate erau dublate în bulgară.

După 3 decenii, televizorul DIAMANT revine pe piața românească. Transformat și reinventat sub umbrela HORIZON, șlefuit pentru a-și pune în valoare calitățile tehnologice de ultimă generație, DIAMANT este relansat pentru a bucura din nou o lume întreagă.

Înregistrarea mărcii la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) a fost finalizată în 2018, iar primele modele DIAMANT și-au făcut deja loc în piață încă de la sfârșitul lunii martie 2019. Televizoarele sunt asamblate în UE, Turcia și Republica Populară Chineză și vin cu un design actualizat, la curent cu tendințele și cu nevoile consumatorilor. Noile modele disponibile au diagonale între 22” şi 43” și rezoluții HD, respectiv Full HD.

Cristian Postolachi, BDM Mobile & Consumer Electronics – Private Label din cadrul Network One Distribution, este unul dintre artizanii readucerii la viață a celebrului DIAMANT. “Proiectul a fost demarat în 2016, înregistrarea mărcii la OSIM a fost finalizată anul trecut, astfel ca în 2019 brandul Diamant să strălucească și mai puternic, odată cu ultimele tehnologii din domeniu. Urmărim trendurile în tehnologie, dar ne reinventăm de fiecare dată. Ne-am dorit și am readus la viață una dintre primele game de televizoare românești – DIAMANT, pentru că știm că lucrurile cu adevărat puternice sunt cele care rezistă în fața timpului și devin mai bune odată cu trecerea lui. Acum, ca și atunci, ducem simplitatea la un alt nivel – prin funcții precum HDMI, USB Player, CI+, dar păstrăm accesibilitatea în ceea ce privește prețul”, ne-a declarat Cristian.

Primul obiectiv pe termen lung este atingerea unei cote de piață reprezentative de 10% în categoria sa, respectiv vânzări în valoare de 15 milioane de euro în primul an. După consolidarea în plan național, DIAMANT are în vedere pătrunderea în plan regional, ca și brand european, în țări precum Ungaria, Bulgaria, Polonia, Grecia și Moldova.

Amintirile alb-negru prind culoare cu DIAMANT, iar nostalgia copilăriei revine cu și în imagini HD & full HD. Întreaga gamă DIAMANT este disponibilă prin intermediul partenerilor NOD.

 

© 2019 NOD Academy