TERMENI SI CONDITII ACCES SERVICII MICROSOFT CLOUD CU PLATA LUNARA

1. Regulament pentru Resellerii CSP

1.1. Terminologie

Subscriptie: Subscriptia (abonamentul pentru un produs) este compusa din 3 elemente:

– Identificator unic de produs (SKU/Part Number) si denumirea lui

– Numar de utilizatori

– Perioada de utilizare a produsului

1.2. Valabilitate, pretul Subscriptiei si modificarile acesteia

Valabilitatea Subscriptiilor este de 12 luni din momentul in care aceasta a fost activata de catre NOD, in urma procesarii comenzii receptionate din partea Resellerului.

Pretul:

– Subscriptiilor SaaS (ex.: Microsoft Office 365): Pe o perioada de 12 luni de la deschiderea contractului, pretul per utilizator al SKU cu care s-a deschis subscriptia, va ramane nemodificat. Dupa expirarea celor 12 luni, pretul SKU poate suferi modificari si va fi reindexat la valoarea produsului conform listei de pret valabila la momentul reinnoirii.

– Subscriptiilor Azure: Pretul resurselor consumate ramane nemodificat pe perioada unui ciclu de facturare, in cazul in care acesta sufera aprecieri de pret. In cazul in care pretul se va deprecia, schimbarea pretului se va aplica imediat, modificarea aplicandu-se chiar din cadrul ciclului de facturare.

Modificarea Subscriptiilor:

– Pentru Subscriptiile activate inainte de Octombrie 2016 (manual/bazat pe formular comanda): Modificarea subscriptiilor se poate face in orice moment, prin e-mail catre Reprezentantul NOD. Resellerul va comunica aceasta modificare, cu minim 2 zile lucratoare inainte de aplicarea modificarii.

– Pentru Subscriptiile comandate de catre Reseller, in platforma NOD CSP ( https://csp.soft.nod.ro) : modificarile se vor face in orice moment, direct de catre Partener, prin mijloacele de automatizare disponibile in cadrul platformei.

1.3. Data de facturare

Reprezinta data la care NOD va factura Resellerului contravaloarea Subscriptiei/Subscriptiilor comandate de catre acesta pentru clientii sai in cadrul ultimului ciclu de facturare.

Intervalul de facturare a Resellerului NOD pentru licentele achizitionate de clientii sai va fi in intervalul 15-25 ale fiecarei luni calendaristice.

Exceptii:

– Subscriptiile Microsoft Azure vor fi facturate bazat pe consum, in fiecare luna, la Data de facturare, in conformitate cu gradul de utilizare al serviciilor disponibile in platforma Microsoft Azure.

1.4. Perioada de facturare

– Ciclul de facturare incepe in ziua 12 a lunii anterioare si se termina in data de 11 a lunii curente.

– Facturarea NOD – Reseller, se va face in fiecare luna calendaristica in intervalul 15-25 ale lunii, in functie de disponibilitatea facturii de la furnizor cu detaliatul de consum.

– Pentru subscriptiile noi SaaS, Factura curenta va cuprinde consumul din ultimul ciclu de facturare, plus 1 luna consum in avans.

– Pentru subscriptiile noi Azure, Factura curenta va cuprinde strict cosumul din cadrului ciclului de facturare.

 

1.5. Deschidere contract (subscriptie noua)

Pentru Subscriptiile SaaS:

– Resellerul va plasa comenzile in platforma NOD CSP

Pentru Subscriptiile Azure:

– La deschiderea unui nou contract pentru clientul final, Resellerul va emite catre NOD comanda ferma, prin mijloacele de comunicare e-mail, catre reprezentantul NOD alocat (Account Manager).

– Reseller-ul NOD are obligatia de a completa integral toate campurile formularului de comanda si se va asigura ca datele furnizate sunt verificate si validate cu clientul final.

– NOD nu isi asuma responsabilitatea asupra datelor completate eronat de catre Reseller in cadrul formularului de comanda. Completarea  eronata a formularelor de comanda de catre Reseller va fi taxata in conformitate cu preturile aferente Subscriptiei si in conformitate cu termenii si conditiile contractuale agreate.

1.6. Reinnoire automata

La deschiderea unui contract nou, NOD va aplica implicit Auto-Reinnoirea Subscriptiilor. In cazul in care Resellerul nu doreste reinnoirea automata pentru Subscriptia comandata, va specifica in mod obligatoriu acest lucru, iar NOD va transmite in scris optiunile disponibile.

1.7. Anularea Subscriptiei

Pentru Subscriptiile generate inainte de Octombrie 2016 – Resellerul va trimite pe e-mail, catre Reprezentantul NOD si microsoft@nod, o notificare scrisa prin care solicita anularea Sbscriptiiilor.

Pentru Subscriptiile generate in platforma NOD CSP (https://csp.soft.nod.ro) – Resellerul va dispune la anularea lor, prin operarea procedurilor de anulare in cadrul acesteia.

1.8. Taxe anulare Subscriptie

NOD isi rezerva dreptul de a taxa suplimentar anularea contractului inainte de termenul de valabilitate al Subscriptiei (12 luni de la deschiderea acesteia). La anularea Subscriptei, Resellerul va solicita catre NOD, taxele aferente anularii acesteia.

Calculul costurilor generate de Subscriptie dupa anulare, se vor determina si regla la urmatoarea factura ce va fi emisa in intervalul 15-25 ale lunii urmatoare si vor cuprinde costurile generate din Perioada de facturare curenta.

2. Preturi si valabilitatea preturilor

NOD pune la dispozitia Resellerilor sai, saptamanal, prin mijloace de comunicare e-mail, listele de preturi pentru subscriptiile Microsoft Cloud cu plata lunara sau bazata pe consum.

Listele de preturi vor fi valabile pe perioada unei luni calendaristice si vor fi modificate la fiecare inceput de luna calendaristica si comunicate catre Reselleri, in conformitate cu conditiile agreate cu furnizorul.

Preturile comunicate de catre NOD, reprezinta costul licentelor pentru Reseller.

NOD va agrea individual rebate-uri suplimentare cu partenerii sai in functie de performantele si/sau obiectivele financiare agreate cu acestia.

Resellerul poate solicita catre NOD, informatii cu privire la eventualele modificari de pret ale listei din luna curenta. NOD poate oferi informatii despre modificarile ce pot suveni in urmatoarea luna calendaristica.

Pentru Microsoft Azure, listele de preturi sunt publice si in urmatoarea locatie din site-ul producatorului: https://azure.microsoft.com/en-us/pricing/calculator/ . Pentru acest caz, NOD va comunica Resellerului discountul care va fi luat in considerare la Data facturarii, in conformitate cu gradul de utilizare al serviciilor Microsoft Azure.

3. Livrarea comenzilor si activarea Subscriptiilor

Livrarea comenzilor si activarea subscriptiilor Microsoft Cloud se va presta de catre NOD:

– Pentru Subscriptiile SaaS – Prin intermediul platformei de automatizare NOD CSP (Termen livrare instantaneu – pana la 24 de ore).

– Pentru Subscriptiile Azure – Prin trimiterea unui formular de comanda ferma (Termen de livrare de la 24 pana la maxim 72 de ore (zile lucratoare) de la receptionarea formularului).

NOD isi rezerva dreptul de a respinge comenzile plasate cu formulare de comanda ce nu contin toate datele solicitate.

4. Termene si conditii de plata

Termenul de plata – in conformitate cu acordul si in conditiile agreate cu NOD.

Toate facturile vor fi achitate in conformitate cu termenul de plata agreat. Orice abatere de la aceste conditii va atrage oprirea Subscriptiei/Subscriptiilor si notificarea tuturor clientilor Resellerului.

5. Reconciliere si modalitati de facturare

Resellerul va primi lunar detaliatul consumului pentru fiecare client la adresa de e-mail comunicata catre NOD. In ceea ce priveste facturarea, Reseller-ul poate opta pentru una din cele 3 modalitati de facturare disponibile. Modul de facturare implicit, setat de sistemul NOD, este modul Sumarizat Reseller.

Reseller-ul NOD poate trimite solicitarile sale pentru modificarea modului de facturare si/sau pentru lamurirea oricaror neclaritati, la adresa platforma@soft.nod.ro .

5.1. Explicarea modurilor de facturare

5.1.1. Factura Sumarizat Reseller

Se va emite o singura factura care contine toate subscriptiile (produsele) tuturor clientilor unui reseller.

– La nivel de subscriptie se cumuleaza numarul de seat-uri si totalul valoric al acestora

– Exemplu: Client 1 si 2 au Office 365 Business 2 si respectiv 5 utilizatori + Exchange Online 2 si respectiv 5 utilizatori

– Factura resellerului in acest caz va fi:

– Pozitia 1: Office 365 Business 7 utilizatori cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Pozitia 2: Exchange Online 7 utilizatori cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Totalul valoric al subscriptiilor este determinat dupa cum urmeaza:

– Stornare avans din luna precedenta (se intampla numai daca exista modificari la numarul de utilizatori)

– Consum (cost inregistrat de utilizatori pe intervalele de timp din ciclul de facturare)

– Cost avans (cost licente 1 luna avans)

– Avantajele facturarii Sumarizat Reseller:

– Resellerul CSP are o singura factura cu intregul cost al tuturor clientilor

– Numar redus de operatii contabile

– Se poate refactura usor catre fiecare client, utilizand informatiile din fisierului detaliat, pe care resellerul il primeste automat in fiecare luna, la emiterea facturii CSP

5.1.2. Factura Sumarizat Client

Se va emite cate o factura individuala, pentru fiecare client final al Resellerului

– La nivel de subscriptie se cumuleaza numarul de seat-uri si totalul valoric al acestora

– Exemplu: Client 1 si 2 au Office 365 Business 2 si respectiv 5 useri + Exchange Online 2 si respective 5 useri

– Se vor emite catre reseller 2 facturi, cate una pentru fiecare client, care vor contine:

– Client 1:

– Pozitia 1: Office 365 Business 2 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Pozitia 2: Exchange Online 2 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Client 2:

– Pozitia 1: Office 365 Business 5 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Pozitia 2: Exchange Online 5 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Totalul valoric al subscriptiilor este determinat dupa cum urmeaza:

– Stornare avans din luna precedenta (se intampla numai daca exista modificari in numarul de utilizatori)

– Consum (cost inregistrat de utilizatori pe intervalele de timp din ciclul de facturare)

– Cost avans (cost licente 1 luna avans)

– Avantajele facturarii Sumarizat Client:

– O singura factura per client, costul va fi evidentiat individual pentru fiecare client

– Numar redus de operatii contabile

– Se poate refactura usor catre fiecare client, utilizand informatiile din fisierului detaliat, pe care resellerul il primeste automat in fiecare luna, la emiterea facturii CSP

5.1.3. Factura Detaliat

Se va emite cate o factura individuala, pentru fiecare client final al Resellerului.

– Toate detaliile aferente subscriptiilor vor fi evidentiate in cadrul facturii

– In cazul in care clientul a avut modificari pe subscriptii in cadrul ciclului de facturare, se vor emite costurile cu minus si plus in facturi distincte, pentru acelasi client.

– Totalul valoric al subscriptiilor este determinat dupa cum urmeaza:

– Stornare avans din luna precedenta (se intampla numai daca exista modificari in numarul de utilizatori)

– Consum (cost inregistrat de utilizatori pe intervale de timp din ciclul de facturare)

– Cost avans (cost licente 1 luna avans)

6. Ajustari/Creditare Subscriptii active

Pentru a evita costurile aferente subscriptiilor, precum si taxarea suplimentara la anularea Subscriptiei, verificati disponibilitatea versiunilor de test cu Departamentul Suport si Dezvoltare Microsoft la adresa email: microsoft@nod.ro.

Orice Subscriptie activata reprezinta obligatia Resellerului NOD si activarea acesteia, poate atrage costuri.

 

7. Interpretarea facturii

Incepand cu luna septembrie 2017, noul format de factura CSP, va contine in denumirea produselor sau serviciilor:

– Part number produs

– Denumire subscriptie (produs)

– Numele clientului final

– Intervalul (ciclul) de utilizare

– Numar licente (la finalul ciclului de facturare)

– Pretul unitar

– Pret total

10. Limitari

Serviciile oferite de NOD sunt circumscrise integral conditiilor tehnice si juridice oferite de Microsoft, referitoare la Garantiile Serviciilor, Interventie in caz de avarii tehnice, Confidentialitate, Protectia Datelor stocate, etc. Termenii Microsoft aplicabili sunt disponibili la urmatorul link: http://www.microsoftvolumelicensing.com/DocumentSearch.aspx?Mode=3&DocumentTypeId=31.

Orice dauna suferita de Reseller  si/sau clientul final, ca urmare a derularii prezentului cotract, va fi limitata la restituirea sumei platita de Reseller lui NOD in decursul a 6 luni de contract.

 

© 2018 NOD Academy