TERMENI SI CONDITII ACCES SERVICII MICROSOFT CLOUD CU PLATA LUNARA

1. Regulament pentru Resellerii CSP

1.1. Terminologie

Ciclu de facturare: Ciclul de facturare incepe in ziua 12 a lunii curente si se termina in ziua de 11 a lunii urmatoare.

Subscriptie: Subscriptia (abonamentul pentru un produs) este compusa din 3 elemente:

– Identificator unic de produs (SKU/Part Number) si denumirea lui

– Numar de utilizatori

– Perioada de utilizare a produsului

1.2. Valabilitate, pretul Subscriptiei si modificarile acesteia

Valabilitatea Subscriptiilor este de 12 luni din momentul in care aceasta a fost activata, in urma plasarii comenzii in platforma de automatizare NOD CSP. Toate subscriptiile generate cu platforma de automatizare NOD CSP sunt implicit activate cu optiunea de AUTO REINNOIRE.

Pretul:

– Subscriptiilor SaaS (ex.: Microsoft Office 365): Pe o perioada de 12 luni de la activarea subscriptiei, pretul per utilizator al SKU, va ramane nemodificat. Dupa expirarea celor 12 luni pretul subscriptiei, poate suferi modificari si va fi reindexat la valoarea produsului prezenta in listele de pret, la momentul reinnoirii.

– Subscriptiilor Azure: Pretul unei subscriptii Azure este valabil si va ramane nemodificat pe perioada unui ciclu de facturare. In cazul in care pretul se va deprecia pe parcursul ciclului de facturare, schimbarea pretului se va aplica imediat.

Modificarea/Activarea Subscriptiilor noi:

Operatiile de modificare, respectiv adaugare de subscriptii noi se vor face exclusiv online in platforma NOD CSP https://csp.nod.ro. Modificarile se vor face in orice moment direct de catre reseller in cadrul platformei.

1.3. Emiterea facturii lunare

Facturarea NOD – Reseller, se va face in fiecare luna calendaristica in intervalul 15-25 ale lunii, in functie de disponibilitatea facturii de la furnizor.

Informatii complete despre modul de facturare si citire a facturii sunt disponibile pe site-ul Microsoft: https://docs.microsoft.com/en-us/partner-center/billing

1.4. Reconciliere si modalitati de facturare

Resellerul va primi lunar detaliatul consumului pentru fiecare client la adresa email comunicata catre NOD. Pentru facturare exista 3 moduri pentru care Resellerul poate opta. Modul de facturare implicit setat de sistemul NOD este Sumarizat Reseller.

Pentru modificari in modul de facturare, precum si pentru neclaritati Resellerul NOD va rugam sa ne comunicati optiunile Dvs. la adresa platforma@soft.nod.ro

Explicarea modurilor de facturare:

  1. Factura Sumarizat Reseller: 

– Se va emite o singura factura care contine toate subscriptiile (produsele) tuturor clientilor unui reseller.

– La nivel de subscriptie se cumuleaza numarul de seat-uri si totalul valoric al acestora

Ex.: Client 1 si 2 au Office 365 Business 2 si respectiv 5 useri + Exchange Online 2 si respectiv 5 useri

– Factura resellerului in acest caz va fi:

– Pozitia 1: Office 365 Business 7 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Pozitia 2: Exchange Online 7 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Totalul valoric al subscriptiilor este determinat dupa cum urmeaza:

– Stornare avans din luna precedent (se intampla numai daca exista modificari in numarul de utilizatori)

– Consum (cost inregistrat de utilizatori pe intervale de timp din ciclul de facturare)

– Cost avans (cost licente 1 luna avans)

Avantajele facturarii Sumarizat Reseller:

– Resellerul CSP are o singura factura cu intregul cost al tuturor clientilor

– Numar redus de operatii contabile

– Se poate refactura usor catre fiecare client, utilizand informatiile din fisierului detaliat, pe care resellerul il primeste automat in fiecare luna, la emiterea facturii CSP

2. Factura Sumarizat Client:

– Se va emite cate o factura individuala, pentru fiecare client final al Resellerului

– La nivel de subscriptie se cumuleaza numarul de seat-uri si totalul valoric al acestora

Ex. : Client 1 si 2 au Office 365 Business 2 si respectiv 5 useri + Exchange Online 2 si respective 5 useri

– Se vor emite catre reseller 2 facturi, pentru fiecare client separat. Factura pentru fiecare client va contine:

– Client 1

– Pozitia 1: Office 365 Business 2 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

Pozitia 2: Exchange Online 2 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

Client 2

– Pozitia 1: Office 365 Business 5 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Pozitia 2: Exchange Online 5 useri cu valoarea aferenta a acestor subscriptii din ciclul de facturare

– Totalul valoric al subscriptiilor este determinat dupa cum urmeaza:

– Stornare avans din luna precedent (se intampla numai daca exista modificari in numarul de utilizatori)

– Consum (cost inregistrat de utilizatori pe intervale de timp din ciclul de facturare)

– Cost avans (cost licente 1 luna avans)

Avantajele facturarii Sumarizat Client:

– O singura factura per client, costul va fi evidentiat individual pentru fiecare client

– Numar redus de operatii contabile

– Se poate refactura usor catre fiecare client, utilizand informatiile din fisierului detaliat, pe care resellerul il primeste automat in fiecare luna, la emiterea facturii CSP

3. Factura Detaliat:

– Se va emite cate o factura individuala, pentru fiecare client final al Resellerului

– Toate detaliile aferente subscriptiilor vor fi evidentiate in cadrul facturii

– In cazul in care clientul a avut modificari pe subscriptii in cadrul ciclului de facturare, se vor emite costurile cu minus si plus in facturi distincte, pentru acelasi client

– Totalul valoric al subscriptiilor este determinat dupa cum urmeaza:

– Stornare avans din luna precedent (se intampla numai daca exista modificari in numarul de utilizatori)

– Consum (cost inregistrat de utilizatori pe intervale de timp din ciclul de facturare)

– Cost avans (cost licente 1 luna avans)

 

1.5. Anularea/Oprirea Subscriptiei

Pentru anularea Subscriptiei, Resellerul va utiliza platforma NOD CSP si va opera anularea abonamentului/subscriptiei clientului/clientilor sai.

1.6. Taxe anulare Subscriptie

NOD isi rezerva dreptul de a taxa suplimentar la anularea contractului inainte de termenul de valabilitate al Subscriptiei (12 luni de la deschiderea acesteia). La anularea subscriptei, Resellerul va solicita catre NOD, taxele aferente anularii acesteia.

Calculul costurilor generate de Subscriptie dupa anulare, se vor determina si regla la urmatoarea factura ce va fi emisa in intervalul 15-25 ale lunii urmatoare si vor cuprinde costurile generate din Perioada de facturare curenta.

2. Preturi si valabilitatea acestora

NOD pune la dispozitia Resellerilor sai, prin mijloace de comunicare e-mail listele de preturi pentru subscriptiile/abonamentele Microsoft Cloud licentiere cu plata lunara, anuala sau bazata pe consum. Listele de preturi sunt disponibile in:

– Platforma NOD CSP (pentru toate produsele SaaS): https://csp.nod.ro/

– Platforma B2B NOD: https://b2b.nod.ro/

– Comunicare e-mail in oferta generala a NOD – se solicita acces la Account Manager NOD

Preturile sunt valabile pe perioada unei luni calendaristice si vor fi modificate la fiecare inceput de luna calendaristica, in conformitate cu conditiile agreate cu furnizorul.

Preturile comunicate de catre NOD, reprezinta costul licentelor pentru Reseller.

3. Conditii speciale pentru reselleri

NOD va agrea individual rebate-uri suplimentare cu partenerii sai in functie de performantele si/sau a obiectivelor financiare agreate cu acestia.

Pentru acest caz, NOD va comunica Resellerului rebate-ul aferent performantelor sale, in conformitate cu gradul de atingere a obiectivelor comun agreate trimestrial sau anual.

4. Livrarea comenzilor si activarea Subscriptiilor

Livrarea comenzilor este complet automatizata, clientul si resellerul vor primi datele de acces la abonamentele/subscriptiile comandate prin intermediul notificarilor e-mail de la adresa: platforma@soft.nod.ro

NOD isi rezerva dreptul de a respinge comenzi plasate cu formulare de comanda ce nu contin toate datele solicitate.

5. Termene si conditii de plata

Termenul de plata – in conformitate cu conditiile agreate in contractul de distributie general cu NOD.

Toate facturile vor fi achitate in conformitate cu termenul de plata agreat. Orice abatere de la aceste conditii va atrage oprirea Subscriptiei/Subscriptiilor si notificarea tuturor clientilor Resellerului.

6. Ajustari/Creditare cost pentru Subscriptii active

Orice Subscriptie activata reprezinta obligatia Resellerului NOD si activarea acesteia, poate atrage costuri.

Solicitarea creditarii unei subscriptii, se poate face pentru cazuri speciale legate de disfunctionalitati ale produsului. Solicitarile se vor trimite obligatoriu catre adresa: platforma@soft.nod.ro si vor contine:

– Numele resellerului + Microsoft MPN ID

– Numele clientului

– ID Subscriptie

– Perioada pentru care se doreste creditarea costului

– Motivul pentru care se doreste creditarea costului

7. Interpretarea facturii

Incepand cu luna septembrie 2017, noul format de factura CSP, va contine in denumirea produselor sau serviciilor:

– Part number produs

– Denumire subscriptie (produs)

– Numele clientului final

– Intervalul (ciclul) de utilizare

– Numar licente (la finalul ciclului de facturare)

– Pretul unitar

– Pret total

Descarca aici modelul de factura CSP.

10. Limitari

Serviciile oferite de NOD sunt circumscrise integral conditiilor tehnice si juridice oferite de Microsoft, referitoare la Garantiile Serviciilor, Interventie in caz de avarii tehnice, Confidentialitate, Protectia Datelor stocate, etc. Termenii Microsoft aplicabili se gasesc http://www.microsoftvolumelicensing.com/DocumentSearch.aspx?Mode=3&DocumentTypeId=31

Orice dauna suferita de Reseller si/sau client final ca urmare a derularii prezentului contract va fi limitata la restituirea sumei platita de Reseller lui NOD in decursul a 6 luni de contract.

 

© 2018 NOD Academy